The Book Every Call Center Must Have
1 livres dans la sérieMastering the Irate Caller Description
-
Livre 1
-
Mastering the Irate Caller
- The Book Every Call Center Must Have
- Auteur(s): Joshua Martin
- Narrateur(s): Ron Ganger
- Durée: 1 h et 38 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
This book is the product of his research - a culmination of tips, strategies, and almost two decades of experience in the call center field. It requires a paradigm shift - from being the victim of angry, threatening callers, to gaining the necessary tools and insights to stay calm and centered amidst chaos without taking others’ actions personally. Mastering the Irate Caller is a treasure chest of strategies that will help improve employee morale, customer retention, and mental health in the call center field.
-
Mastering the Irate Caller
- The Book Every Call Center Must Have
- Narrateur(s): Ron Ganger
- Durée: 1 h et 38 min
- Date de publication: 2021-03-17
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 8,71$ ou 1 crédit
Prix réduit: 8,71$ ou 1 crédit
-