
Be Our Guest
Perfecting the Art of Customer Service
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 30,55 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
-
Narrateur(s):
-
Barry Abrams
-
Auteur(s):
-
The Disney Institute
-
Theodore Kinni
À propos de cet audio
Exceeding expectations rather than simply satisfying them is the cornerstone of the Disney approach to customer service. Now, in honor of the 10th anniversary of the original Be Our Guest, the Disney Institute, which specializes in helping professionals see new possibilities through concepts not found in the typical workplace, is revealing even more of the business behind the magic of quality service. During the last 25 years, thousands of professionals from more than 35 countries and more than 40 industries have attended business programs at Disney Institute and learned how to adapt the Disney approach for their own organizations.
©2011 Disney Enterprises, Inc. (P)2015 TantorCe que les auditeurs disent de Be Our Guest
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- James
- 2018-12-16
great book
A great read for companies looking to implement better customer service.
A great look into the science behind one of the best customer service oriented companies in the world
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Kelly Hegarty
- 2021-08-03
Excellent
Love the content and connections throughout. I’m a huge Disney fan and really enjoyed hearing some fun and interesting facts about the parks and how decisions are made, improvements are implemented, etc.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Greg
- 2024-03-05
What a great read.
It is a must read for anyone in the hospitality industry. Many of the daily mantras that we share with others are based off of the Disney Way. Plus many more to take with you in the future.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Terra White
- 2022-02-21
narrator was very difficult to listen to...
I struggled with this as the narrator sounded like he was from the 70"s and I was at the most boring lecture ever!!! I recommend pushing through though it had some really great material in it just insanely hard to stay connected to it and not zone out!!
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.