Page de couverture de Grocery

Grocery

The Buying and Selling of Food in America

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Grocery

Auteur(s): Michael Ruhlman
Narrateur(s): Jonathan Todd Ross
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 23,31 $

Acheter pour 23,31 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

In Grocery, best-selling author Michael Ruhlman offers incisive commentary on America's relationship with its food and investigates the overlooked source of so much of it - the grocery store.

In a culture obsessed with food - how it looks, what it tastes like, where it comes from, what is good for us - there are often more questions than answers. Ruhlman proposes that the best practices for consuming wisely could be hiding in plain sight - in the aisles of your local supermarket. Using the human story of the family-run Midwestern chain Heinen's as an anchor to this journalistic narrative, he dives into the mysterious world of supermarkets and the ways in which we produce, consume, and distribute food. Grocery examines how rapidly supermarkets - and our food and culture - have changed since the days of your friendly neighborhood grocer. But rather than waxing nostalgic for the age of mom-and-pop shops, Ruhlman seeks to understand how our food needs have shifted since the mid-20th century and how these needs mirror our cultural ones.

A mix of reportage and rant, personal history and social commentary, Grocery is a landmark book from one of our most insightful food writers.

©2017 Michael Ruhlman (P)2017 Random House Audio
Affaires et carrières Nourriture et vin Sciences sociales Du contenu qui fait réfléchir Selling Food
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Grocery

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    2
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

The book had just what I wanted

The book gave me an idea of what goes into running a grocery store. I liked how the products were sourced and the history.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.