Page de couverture de Guerrilla Marketing Goes Green

Guerrilla Marketing Goes Green

Winning Strategies to Improve Your Profits and Your Planet

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Guerrilla Marketing Goes Green

Auteur(s): Jay Levinson, Shel Horowitz
Narrateur(s): Erik Synnestvedt
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 33,39 $

Acheter pour 33,39 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

These two masters of marketing want to pass their most powerful success strategies on to you! Learn to:

  • Slash marketing costs and boost profits by making your business as green and ethical as possible
  • Easily turn your customers, suppliers, and even competitors into your unofficial sales force
  • Understand how to turn business acquaintances into powerful joint-venture partners
  • Cut your advertising budget and build revenues using social media, traditional media, and the power of your own brain - even get paid to do your marketing
  • Harness the Magic Triangle and the Abundance Principle to skyrocket to success

Find all this and much more in Guerrilla Marketing Goes Green - your road map to thrive and prosper as a green, ethical business in tough times and good times.

©2010 Jay Conrad Levinson, Shel Horowitz (P)2010 Gildan Media Corp
Marketing et ventes Réussite personnelle Inspirant
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les critiques en disent

"A playbook for companies that want to succeed in a world where integrity and transparency trump slick slogans. This is a gem that should be required listening—not just for so-called green marketers, but for any marketer who wants to succeed in today's economy, and tomorrow's." (Joel Makower, Executive Editor, GreenBiz.com, and author, Strategies for the Green Economy)

Ce que les auditeurs disent de Guerrilla Marketing Goes Green

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.