Résultats de "Jay Levinson" dans Toutes les catégories
-
-
Guerrilla Marketing
- Fourth Edition
- Auteur(s): Jay Conrad Levinson
- Narrateur(s): Bob Loza
- Durée: 12 h et 54 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
When Guerrilla Marketing was first published in 1983, Jay Levinson revolutionalized marketing strategies for the small-business owner with his take-no-prisoners approach to finding clients. Filled with hundreds of solid ideas that really work, Levinson's philosophy has given birth to a new way of learning about market share and how to gain it. In this completely revised and expanded fourth edition, Levinson offers a new arsenal of weaponry for small-business success in the next century.
-
-
This is a must listen to ...
- Écrit par Farsheed le 2019-06-22
-
Guerrilla Marketing
- Fourth Edition
- Narrateur(s): Bob Loza
- Durée: 12 h et 54 min
- Date de publication: 2009-12-11
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 31,26$ ou 1 crédit
Prix réduit: 31,26$ ou 1 crédit
-
-
-
The Best of Guerrilla Marketing
- Guerrilla Marketing Remix
- Auteur(s): Jay Conrad Levinson, Jeannie Levinson
- Narrateur(s): Patrick Lawlor
- Durée: 13 h et 6 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Reconnecting with such authors as Seth Godin from Guerrilla Marketing Handbook, the father of guerrilla marketing Jay Conrad Levinson and coauthor Jeannie Levinson present fans and new guerrillas with the first book to deliver The Best of Guerrilla Marketing - a combination of the latest secrets, strategies, tactics, and tools from more than 25 top-selling Guerrilla Marketing books. Learn how to reshape your approach to branding, advertising, social media, networking, and more - ultimately, making more money, while spending less.
-
The Best of Guerrilla Marketing
- Guerrilla Marketing Remix
- Narrateur(s): Patrick Lawlor
- Durée: 13 h et 6 min
- Date de publication: 2018-11-27
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 27,83$ ou 1 crédit
Prix réduit: 27,83$ ou 1 crédit
-
-
-
How to Get a Meeting with Anyone
- The Untapped Selling Power of Contact Marketing
- Auteur(s): Stu Heinecke, Jay Conrad Levinson - foreword
- Narrateur(s): Christopher Lane
- Durée: 8 h et 12 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Hall of fame-nominated marketer and Wall Street Journal cartoonist Stu Heinecke discovered that he could get past traditional gatekeepers and reach those elusive executives by thinking outside the box and using personalized approaches that he calls "contact campaigns". Including presidents, a prime minister, celebrities, countless CEOs, and even the Danish model who later became his wife, Heinecke found that getting meetings with previously unreachable people was easier than ever.
-
How to Get a Meeting with Anyone
- The Untapped Selling Power of Contact Marketing
- Narrateur(s): Christopher Lane
- Durée: 8 h et 12 min
- Date de publication: 2016-02-16
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 26,00$ ou 1 crédit
Prix réduit: 26,00$ ou 1 crédit
-
-
-
62 Free Ways to Grow Your Business Profits
- Plus Dozens of Other Marketing Tactics to Attract New Customers and Keep Them Buying - And Guerrilla Marketing in Action!
- Auteur(s): Jay Conrad Levinson
- Narrateur(s): Jay Conrad Levinson
- Durée: 7 h et 38 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
62 Free Ways to Grow Your Business Profits will stimulate hundreds of breakthrough ideas for you to ponder. Quite simply, the program takes a revolutionary approach to marketing that is more powerful than any other marketing force you've ever encountered before! Jay Levinson is like a walking encyclopedia of marketing insight.
-
62 Free Ways to Grow Your Business Profits
- Plus Dozens of Other Marketing Tactics to Attract New Customers and Keep Them Buying - And Guerrilla Marketing in Action!
- Narrateur(s): Jay Conrad Levinson
- Série: Nightingale-Conant: Business
- Durée: 7 h et 38 min
- Date de publication: 2015-01-06
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 43,98$ ou 1 crédit
Prix réduit: 43,98$ ou 1 crédit
-
-
-
Guerrilla Marketing for the Home-Based Business
- Auteur(s): Jay Levinson, Seth Godin
- Narrateur(s): Barrett Whitener
- Durée: 5 h et 42 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Home-based businesses are not just small versions of big marketing conglomerates. They are faced with totally different issues, problems, and opportunities requiring specific skills and tactics. Find out the secrets of successful home-based entrepreneurs, discover powerful guerrilla marketing techniques, and learn how to exploit 11 proven methods.
-
Guerrilla Marketing for the Home-Based Business
- Narrateur(s): Barrett Whitener
- Durée: 5 h et 42 min
- Date de publication: 2006-03-21
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 23,12$ ou 1 crédit
Prix réduit: 23,12$ ou 1 crédit
-
-
-
Guerrilla Selling
- Auteur(s): Bill Gallagher Ph.D., Orvel Ray Wilson, Jay Conrad Levinson
- Narrateur(s): David Hilder
- Durée: 7 h et 22 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Looking for some creative ways to increase your corporate sales and your personal income? In Guerrilla Selling sales consultants Bill Gallagher, Ph.D., and Orvel Ray Wilson team up with the best-selling author of Guerrilla Marketing and Guerrilla Marketing Attack, Jay Conrad Levinson, to create the ultimate guide to selling. The result is a fast-moving guide full of unconventional weapons and tactics for increasing sales that can be applied immediately for impressive results.
-
Guerrilla Selling
- Narrateur(s): David Hilder
- Durée: 7 h et 22 min
- Date de publication: 2012-05-29
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 26,21$ ou 1 crédit
Prix réduit: 26,21$ ou 1 crédit
-
-
-
Guerrilla Marketing Goes Green
- Winning Strategies to Improve Your Profits and Your Planet
- Auteur(s): Jay Levinson, Shel Horowitz
- Narrateur(s): Erik Synnestvedt
- Durée: 7 h et 39 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
These two masters of marketing want to pass their most powerful success strategies on to you! Learn to: slash marketing costs and boost profits by making your business as green and ethical as possible; easily turn your customers, suppliers, and even competitors into your unofficial sales force; understand how to turn business acquaintances into powerful joint-venture partners; cut your advertising budget and build revenues using social media, traditional media, and the power of your own brain - even get paid to do your marketing; and more!
-
Guerrilla Marketing Goes Green
- Winning Strategies to Improve Your Profits and Your Planet
- Narrateur(s): Erik Synnestvedt
- Durée: 7 h et 39 min
- Date de publication: 2010-09-14
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 33,39$ ou 1 crédit
Prix réduit: 33,39$ ou 1 crédit
-
-
-
Guerrilla Marketing
- Auteur(s): Jay Conrad Levinson
- Narrateur(s): David Hilder
- Durée: 11 h et 49 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
When Guerrilla Marketing was first published in the 1980s, Jay Levinson was the first person on the block with an innovative, take-no-prisoners approach to marketing for the small business owner. In this updated '90s edition, Levinson has expanded and revised his wisdom to include the fastest-growing markets in the '90s with tips on how to reach and keep them.
-
Guerrilla Marketing
- Narrateur(s): David Hilder
- Durée: 11 h et 49 min
- Date de publication: 1999-12-15
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 23,18$ ou 1 crédit
Prix réduit: 23,18$ ou 1 crédit
-
-
-
Guerrilla Teleselling
- Weapons and Tactics to Sell When You Can't Be There in Person
- Auteur(s): Jay Conrad Levinson, Mark S. A. Smith, Orvel Ray Wilson CSP
- Narrateur(s): Edward Lewis
- Durée: 7 h et 43 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Here's the first book to apply guerrilla sales and marketing tactics to the unique, high-pressure environment of electronic communications. This groundbreaking resource is packed with valuable tips, expert advice, and insider secrets on finding, closing, and increasing sales by phone and fax, as well as via e-mail and the Internet.
-
Guerrilla Teleselling
- Weapons and Tactics to Sell When You Can't Be There in Person
- Narrateur(s): Edward Lewis
- Durée: 7 h et 43 min
- Date de publication: 2006-11-07
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 17,12$ ou 1 crédit
Prix réduit: 17,12$ ou 1 crédit
-
-
-
The Entrepreneurial Author
- Achieving Success and Balance as a Writer in the 21st Century
- Auteur(s): David L. Hancock, Jay Conrad Levinson
- Narrateur(s): Michael Drew Shaw
- Durée: 3 h et 46 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
The face of publishing has changed drastically in recent years, and the 21st century promises to bring the most dramatic alterations to the publishing paradigm to date, calling for an overall revision of the structures and attitudes with which authors set up shop. By following the way of The Entrepreneurial Author, new and seasoned authors alike will discover that achieving and maintaining a professionally and personally balanced life is the way to achieve emotional and financial success, now and in the 21st century.
-
The Entrepreneurial Author
- Achieving Success and Balance as a Writer in the 21st Century
- Narrateur(s): Michael Drew Shaw
- Durée: 3 h et 46 min
- Date de publication: 2012-07-23
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 19,78$ ou 1 crédit
Prix réduit: 19,78$ ou 1 crédit
-
-
-
Jay Conrad Levinson - How Passion Drives the World's #1 Guerilla Marketer
- Conversations with the Best Entrepreneurs on the Planet
- Auteur(s): Jay Conrad Levinson
- Narrateur(s): Janet Attwood
- Durée: 1 h et 9 min
- Production originale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Jay Conrad Levinson is the author of the best-selling marketing series in history, Guerrilla Marketing, plus 24 other business books. In this interview, he discusses the nature of passion and how it drives him. There have been 14 million Guerrilla Marketing books sold worldwide, and many university MBA programs offer a course in Guerrilla Marketing. This has become the best-known marketing brand in history.
-
Jay Conrad Levinson - How Passion Drives the World's #1 Guerilla Marketer
- Conversations with the Best Entrepreneurs on the Planet
- Narrateur(s): Janet Attwood
- Durée: 1 h et 9 min
- Date de publication: 2010-04-20
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 4,76$ ou 1 crédit
Prix réduit: 4,76$ ou 1 crédit
-
-
-
Guerrilla Marketing for Spas
- Auteur(s): Terri Levine, Jay Conrad Levinson
- Narrateur(s): Dale McConachie
- Durée: 29 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
With an increasing number of Spas entering the market and with businesses in general closing their doors in droves these days, taking responsibility for the marketing of your Spa is more important than ever. So, how do you know what methods are best? Which ones will work and which ones won't? You're about to learn how to use no-cost and low-cost methods to grow your Spa to where you want it to be.
-
Guerrilla Marketing for Spas
- Narrateur(s): Dale McConachie
- Durée: 29 min
- Date de publication: 2013-06-21
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 5,22$ ou 1 crédit
Prix réduit: 5,22$ ou 1 crédit
-
-
-
Guerrilla Negotiating
- Unconventional Weapons and Tactics to Get What You Want
- Auteur(s): Jay Conrad Levinson
- Narrateur(s): Edward Lewis
- Durée: 7 h et 33 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Jay Levinson is the author of eight volumes in the Guerrilla Marketing series. More small businesses use his techniques than any other.
-
Guerrilla Negotiating
- Unconventional Weapons and Tactics to Get What You Want
- Narrateur(s): Edward Lewis
- Durée: 7 h et 33 min
- Date de publication: 2005-03-04
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 17,12$ ou 1 crédit
Prix réduit: 17,12$ ou 1 crédit
-
-
-
Guerilla Marketing Weapons
- Auteur(s): Jay Conrad Levinson
- Narrateur(s): Barrett Whitener
- Durée: 6 h et 35 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Too many small and mid-sized businesses offer gold-medal quality and service yet struggle to pay their bills and stay in business. Their only missing component is guerrilla marketing, a method that puts energy where the dreams are. The 100 targeted weapons detailed in this audiobook add potency to a marketing attack and substantially increase profits. Most important, they work for all types of small and medium businesses, and even for nonprofit organizations.
-
Guerilla Marketing Weapons
- Narrateur(s): Barrett Whitener
- Durée: 6 h et 35 min
- Date de publication: 2006-11-16
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 16,13$ ou 1 crédit
Prix réduit: 16,13$ ou 1 crédit
-
-
-
Guerrilla Marketing for Writers
- 100 No-Cost, Low-Cost Weapons for Selling Your Work
- Auteur(s): Jay Conrad Levinson, Rick Frishman, Michael Larsen, Autres
- Narrateur(s): Rob Vlock
- Durée: 9 h et 3 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Because the battle begins before a book even hits the shelves, an author needs every weapon to get ahead of the competition. Guerrilla Marketing for Writers is packed with proven insights and advice, it details 100 “Classified secrets” that will help authors sell their work before and after it’s published. This life range of weapons—practical low-cost and no-cost marketing techniques—will help authors design a powerful strategy for strengthening their proposals, promoting their books, and maximizing their sales.
-
Guerrilla Marketing for Writers
- 100 No-Cost, Low-Cost Weapons for Selling Your Work
- Narrateur(s): Rob Vlock
- Durée: 9 h et 3 min
- Date de publication: 2023-02-02
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 19,30$ ou 1 crédit
Prix réduit: 19,30$ ou 1 crédit
-