Page de couverture de The Mom Test

The Mom Test

How to Talk to Customers & Learn If Your Business Is a Good Idea When Everyone Is Lying to You

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The Mom Test

Auteur(s): Rob Fitzpatrick
Narrateur(s): Rob Fitzpatrick
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 15,14 $

Acheter pour 15,14 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

The Mom Test is a quick, practical guide that will save you time, money, and heartbreak.

They say you shouldn't ask your mom whether your business is a good idea, because she loves you and will lie to you. This is technically true, but it misses the point. You shouldn't ask anyone if your business is a good idea. It's a bad question, and everyone will lie to you at least a little. As a matter of fact, it's not their responsibility to tell you the truth. It's your responsibility to find it, and it's worth doing right.

Talking to customers is one of the foundational skills of both customer development and lean startup. We all know we're supposed to do it, but nobody seems willing to admit that it's easy to screw up and hard to do right. This book is going to show you how customer conversations go wrong, and how you can do better.

©2013 Robfitz Ltd (P)2019 Robfitz Ltd
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Marketing et ventes Réussite personnelle Entreprise Sincère Carrière
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de The Mom Test

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    78
  • 4 étoiles
    8
  • 3 étoiles
    5
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    58
  • 4 étoiles
    9
  • 3 étoiles
    3
  • 2 étoiles
    2
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    60
  • 4 étoiles
    3
  • 3 étoiles
    6
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Great tips on learning about your customers

I loved every part of it and loved how to the point the tips are. The whole book is essentially a collection of tips that you can study and use the next day in your customer learning activities. Thanks to the author for sharing his experiences, this was amazing.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Practical and useful info

The author gives pratical tools for interviewing with examples of questions and interview structure. I found that very useful. It was an enjoyable book.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Deep, practical and timely

This was a great read and provided a deep insight on customer learning for an entrepreneur in the process of gathering reliable data about their product offerings. It was practical and a very useful guide. Thanks Rob.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

A great read!

Very practical and applicable almost anywhere in small business! I would definitely recommend this book!

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

useful and applicable

I love how useful and applicable the information is. definitely going to try to apply into my world. thanks

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

This should be up there with the greats!

Great advice and fantastic concentration of information. This should be up there with Zero to One and The Lean Startup!

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

All amazing!

All amazing! This is the most practical book ever, not just in its category

The imperfect diction is just 🤌 magical!

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Loving the format!

Absolutely loving the format and the bluntness of the narrative and the author. Thanks for sharing this!

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    4 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

great subject to bootstrap your next business idea

It was an engaging listen, great example and concrete advice on how to approach and gather feedback to build the right thing.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    4 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Wonderfully succinct and full of practical advice

The book dives into how to learn better from your customers and market. What makes good questions? How to avoid bias or coming on strong. Knowing when you are moving forward or are stuck and don't realize it. All fantastic!

This is my first book on customer discovery. This book left me wanting more and excited to talk to our prospective clients. If you want to explore a new market or hone your skills, I would highly recommend this book.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.