Résultats de "Alexandra Cahill" dans Toutes les catégories
-
-
How to Handle Abusive Customers
- Effective Strategies for Navigating Difficult Interactions and Enhancing Customer Relations
- Auteur(s): Alexandra Cahill
- Narrateur(s): Judy Ruggles
- Durée: 1 h et 4 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
In the demanding field of customer service, encountering difficult or abusive customers is an inevitable challenge. Alexandra Cahill's "How to Handle Abusive Customers" serves as a comprehensive guide, offering a wealth of practical strategies to effectively navigate these challenging interactions. This book is an invaluable resource for customer service representatives, retail workers, call center employees, and anyone who regularly engages with customers.
-
How to Handle Abusive Customers
- Effective Strategies for Navigating Difficult Interactions and Enhancing Customer Relations
- Narrateur(s): Judy Ruggles
- Durée: 1 h et 4 min
- Date de publication: 2023-12-28
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 8,71$ ou 1 crédit
Prix réduit: 8,71$ ou 1 crédit
-