Résultats de "Dolf van der Haven" dans Toutes les catégories
-
-
A Quick Guide to the Integral Service Management Framework
- Auteur(s): Dolf van der Haven
- Narrateur(s): Dean Collins
- Durée: 22 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
The integral service management framework (ISMF) extends classic service management with human factors such as attitude, behavior, culture and cooperation. It creates a much broader context for service management, providing new perspectives on the role of service management with the services industry. This audiobook gives a quick introduction to the ISMF.
-
A Quick Guide to the Integral Service Management Framework
- Narrateur(s): Dean Collins
- Durée: 22 min
- Date de publication: 2019-03-18
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 4,95$ ou 1 crédit
Prix réduit: 4,95$ ou 1 crédit
-
-
-
Una guía para Gestión de Servicios ISO/IEC 20000-1:2018 [A Guide to ISO/IEC 20000-1 Service Management: 2018]
- Auteur(s): Dolf van der Haven
- Narrateur(s): Santiago Marino
- Durée: 1 h et 59 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
El estándar revisado para la gestión de servicios, ISO/IEC 20000-1: 2018 es la tercera versión del estándar internacional para la gestión de servicios, en sustitución de la edición de 2011. Proporciona los requerimientos para la planificación, el diseño, la transición, la entrega y la mejora de un sistema de gestión de servicios, que es el conjunto coordinado de políticas, procesos, estructura organizacional y personal para administrar los servicios.
-
Una guía para Gestión de Servicios ISO/IEC 20000-1:2018 [A Guide to ISO/IEC 20000-1 Service Management: 2018]
- Narrateur(s): Santiago Marino
- Durée: 1 h et 59 min
- Date de publication: 2019-03-07
- Langue: Espagnol
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 8,71$ ou 1 crédit
Prix réduit: 8,71$ ou 1 crédit
-
-
-
Service Management: It's All About the People
- Auteur(s): Dolf Van Der Haven
- Narrateur(s): Douglas Birk
- Durée: 3 h et 33 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
This audiobook presents a framework for service management called the integral service management framework (ISMF), which adds multiple perspectives to traditional service management that have not been emphasized sufficiently elsewhere.
-
Service Management: It's All About the People
- Narrateur(s): Douglas Birk
- Durée: 3 h et 33 min
- Date de publication: 2019-01-17
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 18,74$ ou 1 crédit
Prix réduit: 18,74$ ou 1 crédit
-
-
-
A Guide to ISO/IEC 38500:2015 Governance of IT
- Auteur(s): Dolf van der Haven
- Narrateur(s): Betsy Winchester
- Durée: 49 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
The role of IT in almost all services that are provided today is pervasive: Even in non-IT services such as hospitality, healthcare, and transport services, IT is used as a core enabler without which the service would rapidly break down. Governance of IT needs to become an integral part of general corporate governance in order to provide direction for the use of IT in today’s enterprises.
-
A Guide to ISO/IEC 38500:2015 Governance of IT
- Narrateur(s): Betsy Winchester
- Durée: 49 min
- Date de publication: 2019-01-09
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 4,95$ ou 1 crédit
Prix réduit: 4,95$ ou 1 crédit
-
-
-
A Guide to ISO/IEC 20000-1:2018 Service Management
- Auteur(s): Dolf van der Haven
- Narrateur(s): Douglas Birk
- Durée: 1 h et 25 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
The revised standard for Service Management, ISO/IEC 20000-1:2018 is the third version of the international standard for service management, replacing the 2011 edition. It provides requirements for the planning, design, transition, delivery, and improvement of a Service Management System, which is the coordinated set of policies, processes, organizational structure, and people to manage services. This book provides and overview of this revised standard for service management.
-
A Guide to ISO/IEC 20000-1:2018 Service Management
- Narrateur(s): Douglas Birk
- Durée: 1 h et 25 min
- Date de publication: 2018-12-18
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 8,71$ ou 1 crédit
Prix réduit: 8,71$ ou 1 crédit
-