Résultats de "Kellogg School of Management" dans Toutes les catégories
-
-
Insight Unpacked
- Auteur(s): Kellogg School of Management
- Production originale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
These days, it’s easy to build a brand. So easy, in fact, that the world is full of them. So if you want your brand to stand out, you will need to build an amazing brand. And that’s a lot harder to do. Welcome to Insight Unpacked, where we delve into a complex business topic and emerge with insights from the esteemed faculty of the Kellogg School. For our first season, we learn all about how to build a new brand (or revive an old one), from naming and logo design to brand storytelling and measuring brand health. We’ll also take you behind the scenes as we build a brand of our own.
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
-
-
Authentically Inclusive
- Auteur(s): Kellogg School Center for Nonprofit Management
- Production originale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
The Kellogg School Center for Nonprofit Management and CCS Fundraising team up to bring you expert ideas and practical insights to support the promotion of DEI across your organizations and communities.
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
-
-
Mergers and Acquisitions
- Distinguishing Winners and Losers
- Auteur(s): Thomas Z. Lys (Professor of Real Estate Management, Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University)
- Narrateur(s): Thomas Lys
- Durée: 56 min
- Production originale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
In this program, Professor Thomas Z. Lys discusses the characteristics that distinguish deals in which acquiring shareholders benefit from those in which they do not. This analysis is not only important to preserve your shareholders' wealth, but also because there is considerable evidence that bad acquirers make good targets!
-
Mergers and Acquisitions
- Distinguishing Winners and Losers
- Narrateur(s): Thomas Lys
- Durée: 56 min
- Date de publication: 1999-12-16
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 2,95$ ou 1 crédit
Prix réduit: 2,95$ ou 1 crédit
-