Résultats de "Rasmus Houlind" dans Toutes les catégories
-
-
Make It All About Me
- Leveraging Omnichannel and AI for Marketing Success
- Auteur(s): Rasmus Houlind, Colin Shearer
- Narrateur(s): Andrew Youso
- Durée: 6 h et 39 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
The term "omnichannel" may be a marketing buzzword, but it also refers to a significant shift. Marketers now need to provide a seamless experience, regardless of channel or device. Make It All About Me suggests how to work with omnichannel marketing and artificial intelligence without getting stuck in a certain channel or silo.
-
Make It All About Me
- Leveraging Omnichannel and AI for Marketing Success
- Narrateur(s): Andrew Youso
- Durée: 6 h et 39 min
- Date de publication: 2020-03-23
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 25,00$ ou 1 crédit
Prix réduit: 25,00$ ou 1 crédit
-
-
-
’Hello $FirstName’ - marketing experts discussing the topic of personalization
- Auteur(s): Rasmus Houlind
- Production originale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Ready to learn about personalization in marketing? Where first season was based on the book ’Hello $FirstName - Profiting from Personalization’ - Season 2 takes it further to explore the Content Crisis of Personalization - and the roles that the Content Layer (hint: a parallel to the Data Layer but with... well Content) and GenAI play in truly making personalization scale. The book is available in print and kindle and can be bought here: https://amzn.eu/d/7con9Ex (or your local .com, .co.uk, .se amazon...) A written abstract of the book can be downloaded here: https://agillic.com/...
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-