Résultats lu par "Christopher Lochhead" dans Toutes les catégories
-
-
Become Known for a Niche You Own
- Why Legendary Writers Use Languaging to Design New & Different Categories
- Auteur(s): Category Pirates, Nicolas Cole, Christopher Lochhead, Autres
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 1 h et 22 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Why do some writers and creators become known for a term, a phrase, or even an entire category, while others (talented as they might be) fade away? Because the most memorable writers and creators become known for a niche they own. And, more importantly, they invented new language to help them show the world how and why they are different.
-
-
Excellent! So many ideas a true reference material!
- Écrit par Kim le 2022-12-21
-
Become Known for a Niche You Own
- Why Legendary Writers Use Languaging to Design New & Different Categories
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 1 h et 22 min
- Date de publication: 2022-10-21
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 8,71$ ou 1 crédit
Prix réduit: 8,71$ ou 1 crédit
-
-
-
The Power of a Point of View
- Everything Is the Way it Is Because Someone Changed the Way It Was
- Auteur(s): Category Pirates, Nicolas Cole, Christopher Lochhead, Autres
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 48 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Ninety percent of what we’ve been taught about entrepreneurship, business strategy, and marketing is wrong. Without a differentiated POV, you are just like everyone else. No matter how cool, clever, or expensive your branding is. Short, sweet, and to the point, this is an audiobook for how you can attract customers, clients, fans, and followers.
-
The Power of a Point of View
- Everything Is the Way it Is Because Someone Changed the Way It Was
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 48 min
- Date de publication: 2022-11-07
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 4,95$ ou 1 crédit
Prix réduit: 4,95$ ou 1 crédit
-
-
-
How to Achieve Your Own Personal IPO
- A Very Different Approach to a Legendary Career
- Auteur(s): Category Pirates, Nicolas Cole, Eddie Yoon, Autres
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 27 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
The same way startups work hard to one day achieve a legendary liquidity moment and go public, the same can be said about individuals who achieve a certain level of autonomy and financial freedom in their personal lives. And in the wake of the 2020 COVID-19 pandemic, it’s clear this desire for freedom is more desirable than ever.
-
How to Achieve Your Own Personal IPO
- A Very Different Approach to a Legendary Career
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 27 min
- Date de publication: 2022-11-02
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 4,95$ ou 1 crédit
Prix réduit: 4,95$ ou 1 crédit
-
-
-
The Magic Triangle
- Why Category Design Is the Single Point of Failure
- Auteur(s): Category Pirates, Nicolas Cole, Christopher Lochhead, Autres
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 42 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
The Magic Triangle is the combination of product design, company design, and category design that produces legendary outcomes in the world of business. All three elements—company design, product design, and category design—work together and balance each other to exert great force on a company’s success and value. And the legendary, enduring companies get these three elements of company design, product design, and category design in such a state of synchronicity that they reinforce each other.
-
The Magic Triangle
- Why Category Design Is the Single Point of Failure
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 42 min
- Date de publication: 2022-11-03
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 4,95$ ou 1 crédit
Prix réduit: 4,95$ ou 1 crédit
-
-
-
No Ocean Strategy
- Why Sailing for Blue Ocean Is a Ticket on the Titanic
- Auteur(s): Category Pirates, Nicolas Cole, Christopher Lochhead, Autres
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 1 h et 5 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
In 2005, a little book called Blue Ocean Strategy grew into a global best seller. With over four million copies sold and industry recognition as “one of the most iconic and impactful strategy books ever written”, Blue Ocean Strategy changed the way many people thought about business. We tip our hats to the title, and the framing of the idea, because it is a legendary example of languaging. More than 15 years later, you will still hear people in business meetings referencing “blue oceans” and “red oceans”. But...there are a few problems.
-
No Ocean Strategy
- Why Sailing for Blue Ocean Is a Ticket on the Titanic
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 1 h et 5 min
- Date de publication: 2022-10-21
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 8,71$ ou 1 crédit
Prix réduit: 8,71$ ou 1 crédit
-
-
-
The Big Brand Lie
- How Categories Make Brands & Why Brand Marketers Never Believe It
- Auteur(s): Category Pirates, Nicolas Cole, Eddie Yoon, Autres
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 50 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Category Pirates — Christopher Lochhead, Eddie Yoon, and Nicolas Cole — see a meaningful percentage of marketers, entrepreneurs, and executives trapped in what they like to call the "Brand Cult". These are professionals who have been taught the best (i.e., the most well known) brand wins. And this is a lie. The biggest brands in the world didn’t become successful because of their brand. They became successful by creating and dominating a new and differentiated category with which their brand became synonymous. Because categories make brands. Not the other way around.
-
The Big Brand Lie
- How Categories Make Brands & Why Brand Marketers Never Believe It
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 50 min
- Date de publication: 2021-11-15
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 4,95$ ou 1 crédit
Prix réduit: 4,95$ ou 1 crédit
-
-
-
A Pirate's Guide to a Legendary IPO
- How to Write an S-1 that Tells a Story of a Different Future
- Auteur(s): Category Pirates, Christopher Lochhead, Eddie Yoon, Autres
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 1 h et 13 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Category Pirates - Christopher Lochhead, Eddie Yoon, and Nicolas Cole - walk listeners through arguably the most important aspect of going public: writing the S-1. If there was ever a way to measure public company readiness, the S-1 document would be it. Within the first few lines of a company’s S-1, you can immediately tell whether they are positioning themselves in the context of the past, or are educating investors on a different (and exponentially more valuable) future.
-
A Pirate's Guide to a Legendary IPO
- How to Write an S-1 that Tells a Story of a Different Future
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 1 h et 13 min
- Date de publication: 2022-01-06
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 8,71$ ou 1 crédit
Prix réduit: 8,71$ ou 1 crédit
-
-
-
Direct to Creator
- The Problem with Platforms & How the Legacy Media Category Is Being Redesigned
- Auteur(s): Category Pirates, Nicolas Cole, Eddie Yoon, Autres
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 41 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Business media “platforms” and social media platforms have a problem. The way content gets created, distributed, and monetized today is being radically transformed—and most people haven’t noticed yet. And up until now, creators have not been paid (fairly) for their work. Short, sweet, and jam-packed with incredibly valuable insights, this audiobook is the ultimate guide for creators who want to understand how to make the most of the changing media landscape.
-
Direct to Creator
- The Problem with Platforms & How the Legacy Media Category Is Being Redesigned
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 41 min
- Date de publication: 2022-11-08
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 4,95$ ou 1 crédit
Prix réduit: 4,95$ ou 1 crédit
-
-
-
DAM the Demand
- How to Redesign Your Category and Take 76% of the Market
- Auteur(s): Category Pirates, Nicolas Cole, Christopher Lochhead, Autres
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 37 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
From early in life, we’re taught to compete in a preexisting game of comparison designed by someone else (listen to this sentence three times). And in doing so, we unconsciously submit to someone else’s rules. In business, this seems smart. Buy Google Ads for the keywords that indicate someone is already shopping and yell, “Pick me! Pick me!” The unquestioned rationale is: Demand exists, and if our business can tap into that existing demand, we will find customers—and customers lead to profits.
-
DAM the Demand
- How to Redesign Your Category and Take 76% of the Market
- Narrateur(s): Christopher Lochhead
- Durée: 37 min
- Date de publication: 2022-11-02
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 4,95$ ou 1 crédit
Prix réduit: 4,95$ ou 1 crédit
-