Page de couverture de Owning Game-Changing Subcategories: Uncommon Growth in the Digital Age

Owning Game-Changing Subcategories: Uncommon Growth in the Digital Age

Aperçu

En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 21 janvier 2025 à 23 h 59, heure de l'Est.
Logo de Prime Exclusivité Prime: 2 titres gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Owning Game-Changing Subcategories: Uncommon Growth in the Digital Age

Auteur(s): David Aaker
Narrateur(s): Ward Paxton
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 21 janvier 2025 à 23 h 59, heure de l'Est. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 25,00 $

Acheter pour 25,00 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Owning Game-Changing Subcategories is about creating organizational growth in the digital age by creating and owning game-changing subcategories fueled by digital.

Owning Game-Changing Subcategories outlines the path to finding, managing, and leveraging new subcategories. In the digital age, the path has been made wider, shorter, and more frequently traveled. Throughout Owning Game-Changing Subcategories, David Aaker discusses certain aspects of the digital age that alter this path, such as E-commerce providing fast, inexpensive market access bypassing the cost of gaining distribution into storefront retailers or creating personal sales teams and social media and websites enabling communication on steroids in comparison with traditional use of advertising or events.

Growth is not only a success measure but also creates energy and opportunity for customers and employees. And such growth almost never occurs with “my brand is better than your brand” marketing. Owning Game-Changing Subcategories explores the only ways to grow a business (with rare exceptions) which is to: develop new must-haves that define a game-changing subcategory that provides a new or markedly superior buying or use experience or brand relationship to a core customer base; become the exemplar brand that represents the subcategory and drives its visibility, positioning, and success; and create barriers to competitors that could include must-have associations and a basis of relationships that go beyond functional benefits.

©2020 David Aaker (P)2020 David Aaker
Commerce électronique Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Owning Game-Changing Subcategories: Uncommon Growth in the Digital Age

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.