Résultats Éditeur "Phoenix Books" dans Marketing et ventes
-
-
It's Not the Big that Eat the Small...It's the Fast that Eat the Slow
- How to Use Speed as a Competitive Tool in Business
- Auteur(s): Jason Jennings, Laurence Haughton
- Narrateur(s): Jason Jennings, Laurence Haughton
- Durée: 6 h et 3 min
- Version abrégée
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Jennings and Haughton traveled the globe and penetrated the world's fastest companies to witness the methods used by quick, dominant leaders in business ranging from retail sales to fast food, from financial services to communications. If you want to think faster, all the information you need is here. You'll find lessons from the speediest international companies on how to become faster than anyone else in today's ever-changing business world.
-
It's Not the Big that Eat the Small...It's the Fast that Eat the Slow
- How to Use Speed as a Competitive Tool in Business
- Narrateur(s): Jason Jennings, Laurence Haughton
- Durée: 6 h et 3 min
- Date de publication: 2002-08-09
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 26,00$ ou 1 crédit
Prix réduit: 26,00$ ou 1 crédit
-
-
-
Team Rodent
- How Disney Devours the World
- Auteur(s): Carl Hiaasen
- Narrateur(s): Richard Gilliland
- Durée: 1 h et 42 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Disney is so good, it's bad. So argues Carl Hiaasen, an award-winning investigative reporter and columnist with the Miami Herald, whose dream is to be banned forever from Disney World. In Team Rodent, Hiaasen provides an unflinching look at the mega-empire and says its attempts to alter "God's work" are a manifestation of "pure wickedness."
-
-
Awful audio quality
- Écrit par Curtis Allen le 2020-01-09
-
Team Rodent
- How Disney Devours the World
- Narrateur(s): Richard Gilliland
- Durée: 1 h et 42 min
- Date de publication: 1999-12-16
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 6,48$ ou 1 crédit
Prix réduit: 6,48$ ou 1 crédit
-
-
-
Kiplinger's Planning Your Business
- Auteur(s): Joseph Anthony
- Narrateur(s): David Ackroyd
- Durée: 3 h et 1 min
- Version abrégée
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Have you ever dreamed of leaving the rat race and going out on your own? Maybe you've thought about starting a small business, becoming a business consultant, or turning a hobby into a part-time job. No matter what sort of self-employment interests you, you will have questions and you will need some guidance.
-
Kiplinger's Planning Your Business
- Narrateur(s): David Ackroyd
- Durée: 3 h et 1 min
- Date de publication: 2009-11-20
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 15,79$ ou 1 crédit
Prix réduit: 15,79$ ou 1 crédit
-
-
-
Guerilla P.R.
- Waging an Effective Publicity Campaign Without Going Broke
- Auteur(s): Michael Levine
- Narrateur(s): Michael Levine
- Durée: 2 h et 58 min
- Version abrégée
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Michael Levine shows how to get media exposure without hiring an expensive publicist. In clear, concise, and practical language, he explains the procedures he uses every day to get press for major stars. He tells how his techniques can be adapted to fit a small budget and be effective for any kind of company seeking publicity.
-
Guerilla P.R.
- Waging an Effective Publicity Campaign Without Going Broke
- Narrateur(s): Michael Levine
- Durée: 2 h et 58 min
- Date de publication: 2009-10-16
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 13,00$ ou 1 crédit
Prix réduit: 13,00$ ou 1 crédit
-
-
-
Monster Trucks & Hair-In-A-Can
- Who Says America Doesn't Make Anything Anymore?
- Auteur(s): Bill Geist
- Narrateur(s): Bill Geist
- Durée: 2 h et 34 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Bill Geist, two-time Emmy recipient and long-time CBS news correspondent, chronicles 19 wacky but true entrepreneurial endeavors that prove the American Dream is alive and well - if but just a tad warped. Who says America doesn't make anything anymore? Where else could you find Bob Chandler who made a fortune by inventing the huge-wheeled behemoth of the arena, the car-crushing monster truck? How about Hardy Warren, dean of the dog-eat-dog California traffic school?
-
Monster Trucks & Hair-In-A-Can
- Who Says America Doesn't Make Anything Anymore?
- Narrateur(s): Bill Geist
- Durée: 2 h et 34 min
- Date de publication: 2014-11-19
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 16,63$ ou 1 crédit
Prix réduit: 16,63$ ou 1 crédit
-
-
-
Leader to Leader
- Enduring Insights on Leadership from the Drucker Foundation's Award-Winning Journal
- Auteur(s): edited by Frances Hesselbein, Paul M. Cohen
- Narrateur(s): Gabrielle de Cuir, Peter Engel
- Durée: 2 h et 32 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Since its premiere issue, the award-winning journal Leader to Leader, published by The Drucker Foundation, has presented the best thinking from leaders for leaders. This recording collects some of the best contributions to the journal from the likes of management pioneer Peter F. Drucker, Southwest Airlines leader Herb Kelleher, and Pulitzer Prize-winning, best selling author Doris Kearns Goodwin.
-
Leader to Leader
- Enduring Insights on Leadership from the Drucker Foundation's Award-Winning Journal
- Narrateur(s): Gabrielle de Cuir, Peter Engel
- Durée: 2 h et 32 min
- Date de publication: 1999-12-16
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 15,10$ ou 1 crédit
Prix réduit: 15,10$ ou 1 crédit
-
-
-
The Portable M.B.A. in Marketing
- Auteur(s): Alexander Hiam, Charles D. Schewe
- Narrateur(s): Mario Machado
- Durée: 5 h et 24 min
- Version abrégée
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
The Portable M.B.A. in Marketing offers an upper-level marketing curriculum, updated and applied to today's - and tomorrow's - managers. It illuminates the key issues facing today's companies: the rediscovery of the customer, the quest for total quality, global competition, and the challenges of innovation, all of which are necessary components of the competitive edge in the global economy.
-
The Portable M.B.A. in Marketing
- Narrateur(s): Mario Machado
- Durée: 5 h et 24 min
- Date de publication: 1999-12-15
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 23,11$ ou 1 crédit
Prix réduit: 23,11$ ou 1 crédit
-
-
-
Inside the Bestsellers
- Exclusive Interviews with Authors, Editors, and Publishers
- Auteur(s): Jerrold R. Jenkins, Mardi Link
- Narrateur(s): Jerrold R. Jenkins
- Durée: 2 h et 43 min
- Version abrégée
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
A must-read for anyone interested in book publishing, Inside the Bestsellers is about ordinary people who became top-selling authors. Discover how James Redfield self-published The Celestine Prophecy and later sold the rights to Warner for $800,000, and how the authors of Chicken Soup for the Soul promoted their book to the top of The New York Times best seller list - stories that have forever changed the business of publishing.
-
Inside the Bestsellers
- Exclusive Interviews with Authors, Editors, and Publishers
- Narrateur(s): Jerrold R. Jenkins
- Durée: 2 h et 43 min
- Date de publication: 1999-12-15
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 13,00$ ou 1 crédit
Prix réduit: 13,00$ ou 1 crédit
-
-
-
The 36 Biggest Mistakes Salespeople Make and How to Correct Them
- Auteur(s): George N. Kahn
- Narrateur(s): George N. Kahn
- Durée: 3 h
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Stop losing sales and income! This fast, effective program shows how to identify and correct the most common errors made by salespeople. Find out what more than 100,000 top sellers have already learned: how to eliminate the number one cause of discontinued orders, turn low-potential "dry runs" into an avalanche of new and profitable business, and make a quick, positive impression on potential buyers - even those hard-to-impress prospects who shy away from salespeople. Boost your career and commissions with these proven sales techniques.
-
The 36 Biggest Mistakes Salespeople Make and How to Correct Them
- Narrateur(s): George N. Kahn
- Durée: 3 h
- Date de publication: 1999-12-16
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 21,00$ ou 1 crédit
Prix réduit: 21,00$ ou 1 crédit
-
-
-
Leader to Leader
- Enduring Insights on Leadership from the Drucker Foundation's Award-Winning Journal
- Auteur(s): Frances Hesselbein, Peter Engel, Karesa McElheny, Autres
- Narrateur(s): Gabrielle de Cuir
- Durée: 2 h et 31 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
The challenges of today and tomorrow demand new ways of leading organizations, building collaborations, and creating communities. Since its premiere issue, the award-winning journal Leader to Leader—published by The Drucker Foundation—has presented the best thinking from leaders for leaders. This recording collects some of the best contributions to the journal from the likes of management pioneer Peter F. Drucker, Southwest Airlines leader Herb Kelleher, and Pulitzer Prize-winning author Doris Kearns Goodwin.
-
Leader to Leader
- Enduring Insights on Leadership from the Drucker Foundation's Award-Winning Journal
- Narrateur(s): Gabrielle de Cuir
- Durée: 2 h et 31 min
- Date de publication: 2022-12-14
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 13,00$ ou 1 crédit
Prix réduit: 13,00$ ou 1 crédit
-