Page de couverture de Small Giants

Small Giants

Companies That Choose to Be Great Instead of Big, 10th Anniversary Edition

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Small Giants

Auteur(s): Bo Burlingham
Narrateur(s): Bo Burlingham, Sean Pratt
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 33,39 $

Acheter pour 33,39 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

How maverick companies have passed up the growth treadmill - and focused on greatness instead.

It's an axiom of business that great companies grow their revenues and profits year after year. Yet quietly, under the radar, a small number of companies have rejected the pressure of endless growth to focus on more satisfying business goals. Goals like being great at what they do, creating a great place to work, providing great customer service, making great contributions to their communities, and finding great ways to lead their lives.

In Small Giants, veteran journalist Bo Burlingham takes us deep inside 14 remarkable companies that have chosen to march to their own drummers. They include Anchor Brewing, the original microbrewer; CitiStorage Inc., the premier independent records-storage business; Clif Bar & Co., maker of organic energy bars and other nutrition foods; Righteous Babe Records, the record company founded by singer-songwriter Ani DiFranco; Union Square Hospitality Group, the company of restaurateur Danny Meyer; and Zingerman's Community of Businesses, including the world-famous Zingerman's Deli of Ann Arbor.

Burlingham shows how the leaders of these small giants recognized the full range of choices they had about the type of companies they could create. And he shows how we can all benefit by questioning the usual definitions of business success. In his new afterword, Burlingham reflects on the similarities and learning lessons from the small giants he covers in the audiobook.

©2016 Bo Burlingham (P)2016 Gildan Media LLC
Comportement organisationnel et travail Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Marketing et ventes Professionnels et universitaires Réussite personnelle Entreprise Carrière Inspirant
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Small Giants

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    20
  • 4 étoiles
    10
  • 3 étoiles
    3
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    1
Performance
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    18
  • 4 étoiles
    6
  • 3 étoiles
    2
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    17
  • 4 étoiles
    9
  • 3 étoiles
    1
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    3 out of 5 stars
  • Performance
    3 out of 5 stars
  • Histoire
    2 out of 5 stars

Decent, not bad.

A lot of information. Content was rather dry which made it a struggle to finish listening to.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

1 personne a trouvé cela utile